
- מורה נהיגה מוסמך משנת 2006.
- בקיא בכל שיטות הלימוד.
- מרצה לתיאוריה משנת 2006.
- בעל תעודת בוחן נהיגה
- מורה נהיגה מוסמך משנת 2006.
- בקיא בכל שיטות הלימוד.
- מרצה לתיאוריה משנת 2006.
- בעל תעודת בוחן נהיגה
מזמין אתכם ללמוד תיאוריה ונהיגה ביעילות, במהירות ובהנאה, עם המון סבלנות וברכב חדיש ונוח המותאם לכל צורכי הלימוד.
שיטה חדשה וצעירה
אני מבטיח את השיטה החדישה והצעירה ביותר, באווירה כיפית, איכותית ומהירה.
למידה לכל החיים
הלימוד אצלי אינו לטסט בלבד – אני מלמד בשביל החיים אחרי הרישיון. לכן הלימוד כולל גם נסיעה בדרכים הרריות, מסילת ברזל, נסיעה בכביש 6 וירידה לשוליים, נהיגת לילה ועוד.
ביטחון עצמי בנהיגה
עם סיום הלימודים, תהיו מספיק מנוסים בשביל לעלות על הכביש בבטחה ובביטחון.
שיטה חדשה וצעירה
אני מבטיח את השיטה החדישה והצעירה ביותר, באווירה כיפית, איכותית ומהירה.
למידה לכל החיים
הלימוד אצלי אינו לטסט בלבד – אני מלמד בשביל החיים אחרי הרישיון. לכן הלימוד כולל גם נסיעה בדרכים הרריות, מסילת ברזל, נסיעה בכביש 6 וירידה לשוליים, נהיגת לילה ועוד.
ביטחון עצמי בנהיגה
עם סיום הלימודים, תהיו מספיק מנוסים בשביל לעלות על הכביש בבטחה ובביטחון.
דגשים חשובים בלימודי תיאוריה ונהיגה


דיני תעבורה
נושא זה נלמד ביסודיות רבה בכדי לספק לתלמיד רקע וידע נרחב בנושא. בנוסף התלמיד לומד תקנות חדשות פשוטה וקלה להבנה. אני נוקט בשיטת לימוד שנותנת לתלמיד את ההיגיון מאחורי החוקים כדי שלא ישכח אותם בעתיד.

נהיגה נכונה ע"פ חוק
לימוד נושא זה מביא את התלמיד לחשיבה על הביצוע בשטח ולא משאיר אותו מקובע בתיאוריה. בעזרת סרטונים שמוקרנים לתלמיד, שבהם הוא רואה מצבים שונים בשטח, התלמיד לומד הרגלי נהיגה טובים שיבצעם בעתיד.

ראייה תעבורתית
לתלמיד ניתנת ההזדמנות להציג בפניי סכנות שהוא יכול לזהות בסרטונים קצרים. פעולה זו גורמת לתלמיד להתחיל לחשוב קדימה ולתכנן את נסיעתו.

בטיחות בדרכים
במהלך הקורס, אני מקדיש מספר שעות על מנת להסביר את נושא הבטיחות בדרכים. כמו כן, אני מסביר את הקשר בין הכביש לנהג, ואת מערכות הבטיחות, כגון ABS, ASR, ו-ESP בצורה נרחבת. בנוסף, מוסברות בקורס מערכות נוספות, כגון מערכת ה-AWACS, שמטרתה לסייע לנהג להימנע מתאונות דרכים הנגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב, או הסחת דעת של הנוהג ברכב וכו'.

מיומנות ובטיחות
כידוע, הכביש איננו משחק, אלא מציאות מורכבת ומסוכנת, שיש ללמוד אותה היטב. מטרתי כמורה נהיגה אינה רק שתלמידיי יעברו את הטסט, אלא בראש ובראשונה, שיהפכו לנהגים מיומנים וזהירים, הנוהגים בביטחון עצמי ובצורה בטוחה.

סדר וארגון
לכל אחד מתלמידי יש כרטיס תלמיד, המלווה אותו מתחילת הלימוד ועד הטסט. בכרטיס מפורטים נושאי הלימוד: תפעול, דרך ותנועה. באמצעות עזרי לימוד כגון מפות כבישים ומדריכי נסיעות, אני מלמד כיצד לקרוא מפות ומהם הכבישים הראשיים בישראל. כמו כן, אני מסייע בלימוד התיאוריה בהתאם לצורך. תלמידיי ניגשים לטסט (מבחן נהיגה מעשי) בהגיעם לגיל 17, לאחר שעברו בהצלחה מבחן תיאוריה וגם טסט פנימי אצל מנהל בית ספר לנהיגה.

תקשורת נכונה בכביש
מעבר לחומר הרגיל, נלמד כיצד "לקרוא את הכביש", להבין את כוונותיהם של נהגים אחרים והולכי רגל ולצפות סכנות מראש. במקביל, אנחה את תלמידיי להיות זהירים, אדיבים ולא לקחת סיכונים מיותרים, כי כפי שנהוג לומר, "בכביש אל תהיה צודק, היה חכם".

נהיגה בתנאי שטח שונים
בנוסף, כל תלמיד מבצע מסלול נהיגה מתקדמת. הנסיעה כוללת ביצוע משימות נהיגה מאתגרות כגון: נסיעה בדרך הררית, נסיעה בפיתולים, בעליות ובירידות וביצוע עקיפות. לנסיעה זו חשיבות רבה ביותר
דגשים חשובים בלימודי תיאוריה ונהיגה

דיני תעבורה
נושא זה נלמד ביסודיות רבה בכדי לספק לתלמיד רקע וידע נרחב בנושא. בנוסף התלמיד לומד תקנות חדשות פשוטה וקלה להבנה. אני נוקט בשיטת לימוד שנותנת לתלמיד את ההיגיון מאחורי החוקים כדי שלא ישכח אותם בעתיד.
נהיגה נכונה ע"פ חוק
לימוד נושא זה מביא את התלמיד לחשיבה על הביצוע בשטח ולא משאיר אותו מקובע בתיאוריה. בעזרת סרטונים שמוקרנים לתלמיד, שבהם הוא רואה מצבים שונים בשטח, התלמיד לומד הרגלי נהיגה טובים שיבצעם בעתיד.
ראייה תעבורתית
לתלמיד ניתנת ההזדמנות להציג בפניי סכנות שהוא יכול לזהות בסרטונים קצרים. פעולה זו גורמת לתלמיד להתחיל לחשוב קדימה ולתכנן את נסיעתו.
בטיחות בדרכים
במהלך הקורס, אני מקדיש מספר שעות על מנת להסביר את נושא הבטיחות בדרכים. כמו כן, אני מסביר את הקשר בין הכביש לנהג, ואת מערכות הבטיחות, כגון ABS, ASR, ו-ESP בצורה נרחבת. בנוסף, מוסברות בקורס מערכות נוספות, כגון מערכת ה-AWACS, שמטרתה לסייע לנהג להימנע מתאונות דרכים הנגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב, או הסחת דעת של הנוהג ברכב וכו'.
מיומנות ובטיחות
כידוע, הכביש איננו משחק, אלא מציאות מורכבת ומסוכנת, שיש ללמוד אותה היטב. מטרתי כמורה נהיגה אינה רק שתלמידיי יעברו את הטסט, אלא בראש ובראשונה, שיהפכו לנהגים מיומנים וזהירים, הנוהגים בביטחון עצמי ובצורה בטוחה.
סדר וארגון
לכל אחד מתלמידי יש כרטיס תלמיד, המלווה אותו מתחילת הלימוד ועד הטסט. בכרטיס מפורטים נושאי הלימוד: תפעול, דרך ותנועה. באמצעות עזרי לימוד כגון מפות כבישים ומדריכי נסיעות, אני מלמד כיצד לקרוא מפות ומהם הכבישים הראשיים בישראל. כמו כן, אני מסייע בלימוד התיאוריה בהתאם לצורך. תלמידיי ניגשים לטסט (מבחן נהיגה מעשי) בהגיעם לגיל 17, לאחר שעברו בהצלחה מבחן תיאוריה וגם טסט פנימי אצל מנהל בית ספר לנהיגה.
תקשורת נכונה בכביש
מעבר לחומר הרגיל, נלמד כיצד "לקרוא את הכביש", להבין את כוונותיהם של נהגים אחרים והולכי רגל ולצפות סכנות מראש. במקביל, אנחה את תלמידיי להיות זהירים, אדיבים ולא לקחת סיכונים מיותרים, כי כפי שנהוג לומר, "בכביש אל תהיה צודק, היה חכם".
נהיגה בתנאי שטח שונים
בנוסף, כל תלמיד מבצע מסלול נהיגה מתקדמת. הנסיעה כוללת ביצוע משימות נהיגה מאתגרות כגון: נסיעה בדרך הררית, נסיעה בפיתולים, בעליות ובירידות וביצוע עקיפות. לנסיעה זו חשיבות רבה ביותר